Iedere Dag FIT en BOORDEVOL ENERGIE

Relaxed Running Hardlooptrainingen

Hardlopen is een super efficiënte manier om fit en energiek te worden.

Ik heb de trainingen zelf ontwikkeld met een goed schema zodat je spieren en gewrichten aan de inspanning kunnen wennen en je minder kans hebt op blessures. In de training leer je een goede looptechniek aan, krijg je oefeningen om sterker te worden, warming -up en cooling down.

Speciaal voor mensen met weinig tot geen conditie, die hun conditie ontspannen willen opbouwen, in de frisse lucht.

Wat Levert Het Je Op

  • Hardlopen maakt je fit, je hebt meer energie en wordt fysiek sterker
  • Je valt af, wordt strakker en blijft makkelijker op gewicht
  • Je immuunsysteem wordt sterker, je bent minder vatbaar voor griepjes
  • Het werkt helend bij depressies, je wordt mentaal sterker
  • Je ademhaling wordt dieper zodat je meer zuurstof kunt opnemen, wat je nodig hebt bij het vrijmaken van energie
  • Bij bewegen komt dopamine vrij, een stof die je een gelukkig gevoel geeft
  • Je spijsvertering gaat soepeler, je raakt je afvalstoffen makkelijker kwijt
  • Je vermindert het risico op hart- en vaatziekten.
  • Het is ontspannend en heerlijk om in de frisse lucht te lopen!

Hoe kun je meedoen?

=> INDIVIDUEEL Als je liever wilt trainen op het moment dat het jou uitkomt en/of wat verder weg woont kun je het online trainingsprogramma volgen, dat ik zelf ontwikkeld heb.

OF

=> IN EEN LOOPGROEP: Ik loop sinds 5 jaar met groepen in en om Abcoude.

PS. Je krijgt altijd mijn persoonlijk advies.

Online hardlooptraining

Je kunt kiezen uit 2 trainingen:

1. Relaxed Running Start: van 0 naar 30 minuten lopen

Speciaal bedoeld voor lopers die al langere tijd niet meer gesport hebben (door bijvoorbeeld ziekte, zwangerschap, tijdgebrek, blessure) en hun conditie van nul af aan willen opbouwen. Je traint in 15 weken van 0 naar 30 minuten lopen, in eigen tempo.

2. Relaxed Running 5 KM:  naar een makkelijke 5 KM

Speciaal bedoeld voor lopers die al een paar minuten achter elkaar kunnen hardlopen, in eigen tempo. Je traint in 15 weken, en leert heel makkelijk een 5 Kilometer te lopen, in eigen tempo

Wat zijn de kosten?

29,95 euro voor een trainingsprogramma van 15 weken.

Doe Je Mee Met De Online Training?

Met een klik op de link kom je in de beveiligde betaalomgeving van Vit4LIfe en kun je je aanmelden, betalen en beginnen. Veel Succes!

Ja, ik doe mee met de Relaxed Running Start (Individueel)

Ja, ik doe mee met de Relaxed Running Start 5 KILOMETER (Individueel)

 

Loopgroepen Relaxed Running Abcoude

De nieuwe loopgroepen starten in JANUARI 2017 (dinsdagavond, woensdagochtend, donderdagochtend, donderdagavond)

Je kunt kiezen uit 2 trainingen:

  1. Relaxed Running Start: van 0 naar 30 minuten lopen

Speciaal bedoeld voor lopers die al langere tijd niet meer gesport hebben (door bijvoorbeeld ziekte, zwangerschap, tijdgebrek, blessure) en hun conditie van nul af aan willen opbouwen. Je traint in 15 weken van 0 naar 30 minuten lopen, in eigen tempo.

2. Relaxed Running 5 KM:  van een half uur naar 5 Kilometer (en iets meer)

Speciaal bedoeld voor lopers die al een paar minuten achter elkaar kunnen hardlopen, in eigen tempo. Je traint in 15 weken naar een 5 KM loop, in eigen tempo. een aantal trainingen lopen we iets meer dan 5 kilometer, zodat het lopen steeds makkelijker wordt. Deze training is ook heel geschikt voor mensen die 5 kilometer een prima afstand vinden, en meer niet nodig.

Wat zijn de kosten?

150 euro voor een trainingsprogramma van 15 weken.

Wanneer gaan de loopgroepen starten?

De eerstvolgende loopgroepen starten in septmber 2017.

Loop je mee? Meld je dan aan en geef je dag en training van voorkeur aan.

Als je mee wilt lopen in de groep meld je dan hier aan.
Je betaalt pas na de eerste training.

Je kunt altijd een keer gratis meelopen, meld je dan hier aan.

Wat Krijg Je Allemaal?

Toegang tot het Relaxed Running deel van de membersite van Vit4Life.
Na aanmelding krijg je toegang tot de Vit4Life Membersite en wekelijks toegang tot een nieuw trainingsprogramma. Iedere week een nieuwe video, tips, oefeningen over een thema dat met hardlopen te maken heeft. Je leert hoe je een training doet (van warming up naar hardlopen en cooling down), over de kleding die je het beste dragen doet, over eten, drinken, veiligheid en nog veel meer.

Persoonlijk advies van Anja
Via Whapp, mail of telefoon kun je je vragen stellen, ik help je graag verder.

Toegang tot de besloten Facebook Groep Relaxed Running
Hier kun je vragen stellen, informatie uitwisselen met andere lopers en loopsters, inspiratie opdoen zodat je gemotiveerd wordt en blijft om te blijven lopen.

Na afloop van de training ontvang je een diploma en mag je je officieel Relaxed Runner noemen.

Wat heb je na 15 weken?
Na 15 weken heb je je conditie verbetert, je humeur en gezondheid zijn beter, je bent sterker en strakker, meer ontspannen en misschien wel verslaafd aan lopen in de frisse lucht.

Als je een vraag hebt neem dan gerust contact met me op. - Groet Anja

Wil je beginnen met hardlopen,
maar weet je niet hoe?

Wil je beginnen met hardlopen, maar weet je niet hoe?

Dan is dit gratis e-book iets voor jou.

In dit e-book vind je de 10 belangrijkste tips die je moet weten als je gaat beginnen met hardlopen, de 10 antwoorden op de meest gestelde vragen van andere lopers. Verzameld in 5 jaar lopen met loopgroepen.

  • Hoe ga je beginnen?
  • Hoe hard ga je lopen?
  • Heb je een schema nodig?
  • Wat kun je het best eten en drinken?
  • Welke oefeningen moet je doen?
  • Wat doe je aan als je gaat lopen?
  • En nog veel meer

Dus als je gaat beginnen, lees dit boek, en volg de tips op. Zo loop je met meer plezier en met minder blessures. En kun je lang blijven lopen en lekker fit worden en blijven.

Heb je een vraag, laat het me weten - Anja

 

Dit zeggen anderen

 

Ja, na een dag werken vind ik het zwaar, maar ik ga wel lopen. Door weer en wind is niet mijn sterkste punt. Maar ik heb er een enorme  boost van gekregen, en dan je hoofd als het ware leeglopen. Het heeft mij veel gebracht, ik sta verbaasd van mijn eigen kracht.

Bedankt coach, Leny (Relaxed Running Groep, Start en 5 KM)

Mijn grootste probleem is dat ik graag te veel wil en dan geblesseerd raak. Ik heb de Relaxed Running 5 KM gedaan en advies van Anja gekregen hoe ik een 10 KM wedstrijd kon lopen. En het is gelukt, het was super leuk. Fijn hoor dat iemand van afstand mee denkt. Nogmaals bedankt voor je adviezen, je schema heeft een mooie opbouw.

Groet Caroline (Relaxed Running 5 Km Individueel)

Ik ben begonnen met START, even gestopt wegens gezondheidsklachten maar ga nu weer gewoon door, duurt alleen iets langer. Het voelt super als je gelopen hebt. Het is een super schema. Als ik aan het vervolgschema ben meld ik me weer bij je. Dank je voor deze duw in de goede richting - Monique

Wil Je Tips Om Fit En Energiek Te Worden?

Klik Dan Hiernaast En Meld Je Aan =>